Η ειδική αγωγή αποτελεί ενίσχυση και υποστήριξη της εκπαίδευσης του παιδιού. Δεν υποκαθιστά το σχολείο αλλά λειτουργεί ως αρωγός για την διεξοδικότερη κατανόηση των εκπαιδευτικών στόχων. Ακολουθεί τον ρυθμό μάθησης και τις ανάγκες του κάθε παιδιού με εξειδικευμένο τρόπο. Επιτυγχάνει τους στόχους της μέσα από δημιουργικές δραστηριότητες που δεν κουράζουν το παιδί αλλά το βοηθούν να κατακτήσει την διαδικασία της μάθησης με πιο ευχάριστες μεθόδους. Συμβάλλει στην σχολική ετοιμότητα του παιδιού, εκτιμώντας την επικοινωνιακή και την νοητική ικανότητα του παιδιού στοχεύοντας στην συναισθηματική οργάνωση και στην κατάκτηση των βασικών σχολικών γνώσεων. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στην εξάσκηση των σχολικών δεξιοτήτων δηλαδή στην γραφή, την ανάγνωση και τα μαθηματικά όπως και στην κοινωνική προσαρμογή του παιδιού.
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
-
Μαθησιακές Δυσκολίες - Δυσορθογραφία
Μαθησιακές δυσκολίες ονομάζονται οι δυσκολίες που αντιμετωπίζει το παιδί στην κατανόηση ή τη χρήση της γλώσσας, στην πραγματοποίηση μαθηματικών υπολογισμών, στη διατήρηση της συγκέντρωσης ή ακόμη και στο συντονισμό των κινήσεων του σώματός του. Οι μαθησιακές δυσκολίες είναι αποτέλεσμα νευρολογικών διαφοροποιήσεων στη δομή και τη λειτουργία του εγκεφάλου. Συχνά είναι κληρονομικές και επηρεάζουν την ικανότητα του παιδιού να λαμβάνει, να…
-
ΗΜΕΡΙΔΑ
ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ!!!
-
ΟΜΙΛΙΑ-ΕΚΔΗΛΩΣΗ
ΜΕ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ Η ΟΜΙΛΙΑ-ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΜΕ ΤΙΤΛΟ "Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΑΠΟ ΤΗ ΒΡΕΦΙΚΗ ΩΣ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΗΛΙΚΙΑ" ΣΤΟ BISTROT ΑΡΝΗ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΤΣΑ ΜΕ ΟΜΙΛΗΤΕΣ ΤΟΝ ΑΝΑΠΤΥΞΙΟΛΟΓΟ ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟ ΑΝΔΡΕΑ-ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟ ΖΑΧΑΡΗ ΘΩΜΑ.